2012. június 26., kedd

Essence Nail Art Pen tortúra + zsákmány

Múlt pénteken betértem a Rossmannba és vettem egy ezüst színű Nail Art Pent. Aki rendszeresen olvassa a bejegyzéseket, talán emlékszik még, hogy ezzel gyűlt meg a bajom a nagy leértékelés idején, mert az egyetlen darab árva ezüstöt nem tudtam megvenni, mert nem volt rajta vonalkód. Na, most találtam még egy marék ilyen tollat az Árkád Rossmannban 299-ért. Megvettem az ezüstöt kipróbálásként, és annyira bejött, hogy visszamentem egy feketéért és egy rózsaszínért. Kipróbáltam, hát a rózsaszín csak folyt össze-vissza a külsején jött belőle a festék. Visszavittem, kicserélték. Még helyben kipróbáltam a másikat, az is rossz volt. Megint hátraballagtam, és az utolsó darab rózsaszínt is elhoztam. Az jól működött a boltban. Itthoni használatkor 5 perc alatt elkezdett megint folyni. A fekete szintén. Csak az ezüst működik jól, de az legalább tökéletesen. Szóval megcsináltam ezt a mintát a körmömre, és lehet, hogy a fekete és a rózsaszín megy is majd a kukába. Szomorú, hogy ilyen selejtesek ezek a termékek. Gondolom, nem véletlenül nem forgalmazzák már. Szóval én nem ajánlom senkinek. Vagyis... Az alapötlet iszonyat jó, meg amikor jól működik nagyon profi és nagyon jó dolgokat lehet vele csinálni, csak ilyen silány minőségben használhatatlan.

Róluk van szó:

Sok szép tervem volt még velük, de csak ennyit sikerült megvalósítani. Már a másik kezemre sem tudtam megcsinálni a mintát, mert ennyitől meghalt a fekete és a rózsaszín.







És a végére egy kis zsákmány, amit az Ázsia centerben szereztem be :)













Hamarosan jön egy poszt a neon lakkokról. Szeretitek a neon színeket?

4 megjegyzés:

  1. Istenem *-* én is ma vettem neonokat, csak én Moyrában! Holnap jön a post, nézz be hozzám ;)

    VálaszTörlés
  2. Aztamindenit! Ez baromi jó lett, nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fognak. Persze nem is mindegyik... A minta nagyon durva, tetszik, szépen kivitelezted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, bárcsak jól működnének :) Lenne millió ötletem, miket lehetne így rajzolni

      Törlés