2012. június 3., vasárnap

The Avengers #2: Loki





Végre sikerült megcsinálom a kedvenc karakteremet is :))) Beszereztem egy aranyszínű lakkot, ami végső soron semmire nem jó, mert nagyon gyenge a fedése, csak az üvegben néz ki jól sajnos :( Díszítésre teljesen alkalmatlan, de ez csak itthon derült ki sajnos. Úgyhogy végső megoldásként a Cosmiss csillámos lakkot használtam, és nagyon tetszik ami lett belőle, bár a megvalósítás most sem az igazi. Erre az a mentségem, hogy most először használtam a vékony Essence ecsetet, és sokat szerencsétlenkedtem vele. Ezt is külön meg kell tanulni majd használni. A fekete csíkkal nem volt gondom, azt a Rose Nail vékony ecsetes díszítőlakkal csináltam, abban pedig már megvolt a gyakorlat :) A zöld alapszín pedig egy régebben vásárolt Moyra.
Egyébként ma este jutottunk el végre odáig, hogy megnéztük a filmet, és nagyon nagyon nagyon jó volt :) Nem csalódtam benne, volt olyan jó, mint amire számítottam. Szóval nagyon tudom ajánlani!!
Na, de akkor térjünk is rá a körmökre :) (A kisujjamon elrontottam, de már nem volt időm újrakezdeni, mert indultunk a moziba)









1 megjegyzés: